Telefon Eğitimi Müşteri Hizmetleri ve Şikayet Yönetimi - Pratik Seminer
Bu "Telefon Eğitimi Müşteri Hizmetleri ve Şikayet Yönetimi" size profesyonel ve başarılı telefon görüşmeleri yapabilmek için gerekli araçları ve iletişim tekniklerini kazandırır. Görüşmeleri nasıl yönlendireceğinizi, bilgileri net ve kesin bir şekilde iletmeyi ve müşteriyi telefonda güvenilir bir şekilde desteklemeyi öğrenirsiniz. Ayrıca, çatışmaları yatıştırma ve şikayetlerle başa çıkma teknikleri ile stresli durumlarda sakin ve profesyonel kalmanız için ipuçları alırsınız.
Pratik egzersizler ve rol oyunları sayesinde telefonla iletişim becerilerinizi nasıl optimize edebileceğinizi öğrenir ve özellikle zor durumlar için daha fazla güven ve yetkinlik kazanırsınız. Farklı senaryolar üzerinden geçilerek sizi çeşitli görüşme durumlarına hazırlamak amaçlanmaktadır.